استاتوس های داغ وجدید 1394

ساخت وبلاگ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس صدا و سیما دغدغه‌های خود را درباره پخش سریال جدید مهران مدیری با عنوان «در حاشیه» بیان کرد.
 
در این نامه آمده است:
 
"جناب آقای دکتر سرافراز
 
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
 
با سلام و احترام؛
 
1- همان‌گونه که مستحضرید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی نظام سلامت کشور، مأمور «فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان کلیه افراد کشور از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش» در نظام جمهوری اسلامی می‌باشد. تحقق این امر منوط به فراهم آوردن شرایط لازم در حوزه سلامت از جمله آموزش و تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد بوده که در یک دوره نسبتاً طولانی با سرمایه گذاری‌های کلان مادی و معنوی آموزش داده تا نیروی انسانی کارآمد و مؤثر تأمین شود. شاید به جهت همین اهمیت و حساسیت این علم است که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام علم را منحصر در دو علم فرمودند که «العلم العلمان علم الادیان و علم الابدان» و حضرت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی(ع) در خطبه اول نهج‌البلاغه از پیامبر اعظم(ص) به عنوان «طبیب دوار» نام می‌برند و این همه حاکی از مقام و جایگاه دست‌اندرکاران حوزه سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و ... در افق اندیشه اسلامی می‌باشد. به اذعان همه دستاوردهای حوزه پزشکی که در اثر همت جامعه پزشکی در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته چنان درخشان است که مقام معظم رهبری هنگام ترک بیمارستان محل معالجه می فرمایند: انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است بر خود می‌بالد و افتخار می‌کند.
 
2- با عنایت به اینکه در حال حاضر سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سریال طنزی در حوزه پزشکی به کارگردانی هنرمند برجسته جناب آقای مهران مدیری است و از سوی دیگر «طرح تحول نظام سلامت و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری» با محوریت وزارت بهداشت و همکاری تنگاتنگ جامعه پزشکی در حال طی کردن مراحل بسیار مهم و حساس خود است، به نظر می‌رسد توجه به دغدغه‌های ذیل در مورد ساخت سریال فوق-الذکر بسیار ضروری است.
 
3- مهم‌ترین سرمایه مشترک جامعه پزشکی و مردم «اعتماد» فیمابین است. این اعتماد در عین این‌که مورد نیاز شاغلین حرفه پزشکی است،‌ یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم برای دریافت خدمات سلامت نیز به شمار می‌رود. به این مفهوم که بیمار بیش از هر چیز نیاز دارد که به فردی به عنوان پزشک، مؤسسه‌ای مانند بیمارستان و یا گروهی به عنوان جامعه پزشکی اعتماد کند تا با خیال راحت به توصیه‌های بهداشتی و درمانی عمل نماید و از مراجعات مکرر به پزشکان متعدد بپرهیزد. به علاوه واضح است که ایجاد چنین اعتمادی تأثیر مثبتی در کاهش بار کاری نظام سلامت کشور در برخواهد داشت. بنابراین تقویت اعتماد مذکور، می‌بایست محور هر برنامه مرتبط با حوزه سلامت به ویژه برنامه‌های پرمخاطب و به خصوص برنامه‌های رسانه ملی باشد.
 
4- در حال حاضر طرح تحول نظام سلامت در کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه داخل در حال اجرا است و می‌توان گفت که به مراحل حساس خود رسیده است. بدون شک موفقیت این طرح و تداوم انجام آن در آینده، در عین اینکه مستلزم نقد منطقی و نظارت عمومی از جمله حساسیت رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی است، منوط به همدلی و همکاری همه اجزای حاکمیت و تلاش برای فرهنگ‌سازی مناسب در این حوزه است و همین واقعیت، حساسیت ساخت هر گونه برنامه در حوزه پزشکی را در شرایط حاضر دو چندان می‌کند و لزوم بالا بردن سطح دقت در ساختن چنین برنامه‌هایی را گوشزد می‌نماید.
 
5- برنامه‌های طنزی که تا کنون از رسانه ملی در حوزه‌های مختلف به نمایش در آمده‌اند، به ویژه سریال‌های طنزی که توسط هنرمند محترم جناب آقای مدیری کارگردانی شده، دارای مخاطبین بسیار زیاد بوده‌اند و تصویرهای کلی و ماندگار اجتماعی در ذهن مخاطب ایجاد کرده‌اند. قطعاً جنابعالی تأیید می‌فرمائید که مدیریت برداشت‌های اجتماعی پیرامون حوزه‌ای مثل حوزه سلامت که پس از پخش چنین برنامه پر مخاطبی ایجاد می‌شود، بسیار پیچیده است، ‌اینکه این سریال در نهایت چه تصویری از نظام سلامت به عنوان یک نهاد اجتماعی ارائه می‌نماید، بسیار حائز اهمیت خواهد بود، اینکه مخاطب رسانه ملی پس از پخش این سریال، بیمارستان و سایر مؤسسات پزشکی را با چه دیدی می‌نگرد، در ارتباط آینده وی با این نهادها و نیز شاغلین حرفه‌های پزشکی بسیار تأثیرگذار خواهد بود. لذا نگرانی عمده این‌جانب این است که تصویر کلی حاصل از این سریال از بیمارستان، پزشک، پرستار و سایر اجزای نظام سلامت در ذهن مخاطب، نمایی غیرقابل اعتماد، ناامیدکننده و آکنده با انواع ناهنجاری‌ها و فسادها باشد. این در حالی است که علیرغم همه اشکالات موجود، بدون شک نظام سلامت و جامعه پزشکی ایران یکی از موفق‌ترین نظام‌های سلامت در منطقه و حتی جهان است که بیان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مهر تأییدی بر آن است.
 
6- با عنایت به واقعیت فوق از ابتدای اطلاع از ساخت چنین برنامه‌ای تلاش شد تا در تعامل و مشارکت با مدیران و عوامل تولید این مجموعه دغدغه‌ها و واقعیت‌ها در جلسات مشروحه ذیل مورد بحث قرار گیرد.
 
الف- تشکیل جلسه در محل لوکیشن با حضور جناب آقای دکتر ایازی قائم مقام اینجانب و مدیر محترم وقت و مدیران ارشد شبکه 5 و بحث درباره احتمال بروز حواشی در جامعه پزشکان، پرستاران و دست‌اندرکاران حوزه سلامت
 
ب- جلسه با حضور اینجانب، اعضای شورای فرهنگی و هنری وزارت متبوع، مدیران وقت شبکه 5 و عوامل تولید منجر به هم‌اندیشی جهت پیش‌بینی وقایع محتمل در پخش این برنامه
 
ج- مذاکره و جلسه با جناب آقای دارابی معاونت محترم سیما در مدیریت قبلی
 
د- تشکیل جلسه و مذاکره با معاونت محترم سیما جناب آقای پورمحمدی و انتقال دغدغه‌های جامعه پزشکی
 
ه- برگزاری جلسه با جنابعالی و معاونت سیما در خصوص هماهنگی در سیاست‌ها و برنامه‌ها و طرح موضوع این سریال.
 
متأسفانه علی‌رغم جلسات فوق مطلع شدیم که پخش این برنامه طنز از سال آینده شروع خواهد شد از آنجا که بر اساس بند 11: ابلاغ سیاست‌های کلی و سلامت کشور توسط مقام معظم رهبری «افزایش آگاهی، مسئولیت‌پذیری ، توانمندی و مشارکت ساختارمند و فعالانه فرد، خانواده و جامعه در تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت با استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای کشور تحت نظارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی» می‌باشد. بدیهی است که رسانه ملی این امر مولوی را مدنظر قرار داده و از مفاد آن بهره گرفته و در هماهنگی لازم از تداعی احتمالی مقابله رسانه ملی با ویژگی برجسته دولت در داخل که در اجرای طرح تحول نظام سلامت متبلور شده است در اذهان عمومی جلوگیری خواهد کرد.
 
فرصت را مغتنم شمرده پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید نوروز و بهار طبیعت را به جناب‌عالی و همکاران محترمتان در رسانه ملی تبریک می‌گوئیم.
 
دکتر سید حسن هاشمی

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : مهران مدیری, دانلود سریال های مدیری, طنز مهران مدیری, سریال پزشکان مدیری, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت: 0:32

در آستانه فرا رسیدن بهار نقاشی دیوارها و رنگ آمیزی معابر در سطح شهر تهران آغاز شد.
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : در آستانه فرا, رسیدن بهار نقاشی دیوارها , رنگ آمیزی معابر, در سطح شهرر, تهران آغاز شد, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 253 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت: 21:56

چرا همیشه بابت دیوونه‌بازی و تصمیمای یهویی و وحشتناک من رو متهم می‌کنن ؟ با همین متد اتوکدم درست شد

ﺭﻓﺘﻢ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺎﻩ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﮐﻮﺗﺎﺵ ﮐﻨﻢ؟ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﻠﻨﺪﺷﻢ ﺑﮑﻨﯽ؟ . . . . . ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎ ﻟﮕﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﻣﮕﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺪﯼ ﺯﺩﻡ؟!

 

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ... ﺩﯾﺪﻡ ﺟﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﺪﻩ ﻣﺜﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ !!! ﻓﻀﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ ﺑﻮﺩ !!! . . . ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺁﺟﯿﻞ ﻋﯿﺪﻭ ﺧﺮﯾﺪﻥ!

 

ﺣﺴﻨﯽ ﺍﺯ ﻧﻨﻪ ﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﭼﺮﺍﻣﻨﻮ ﮐﭽﻞ ﺯﺍﯾﯿﺪﯼ؟ ﻧﻨﻪ ﺵ ﮔﻔﺖ : ﭼﺸﺎﺕ ﺩﺭﺁﺩ ، ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻭﺍﺟﺒﯽ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺳﺮﮎ ﻧﮑﺸﯽ!

 

درسته كه شنبه صبح خيلي سفته و عذاب آوره. اما چهارشنبه هم به نوبه ي خودش ميتونه چوبي باشه در انتهامون.

 

۱۰ روز مونده تا نوروز پیامهای "نرم نرمک میرسد اینک بهار" حال و هوای خاصی به گروههای وایبری دادن،کم تهوع آور بودن،حالا شاعرانه هم شدن.

 

ما یه ضرب المثل زیرخاکی داریم که میگه : "ظالم سالمه" یعنی آدمی که همیشه ظلم میکنه ، هیچ بلایی سرش نمیاد ...

توییت یعنی اثري از کسي که تلاش ميکنه خودشو متفاوت جلوه بده

 

ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭﻩ ﻫﺴﺘﻦ ؟؟؟ ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺴﺘﻦ . ﺑﻪ ﺑﻪ . ﻣﻌﻠﻤﯽ ﺷﻐﻞ ﺍﻧﺒﯿﺎﺳﺖ !!! ﻣﻌﻠﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﺣﺎﻻ ؟؟؟ ﺭﻗﺺ ﻋﺮﺑﯽ !!! |:

 

وقتی یک زن با شما صحبت می کند به حرف هایش گوش ندهید، ببینید چشم هایش چه می گوید.. - ویکتور هوگو

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : استاتوس 1 فردوین 94,پست های شاد و خنده دار 94,تویت 94؛پست فیس بوکی نوروزی 1394,داغ ترین استاتوس های فروردین 1394, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت: 18:17

آفتاب: در ادامه این مطلب که روز سه شنبه منتشر شده، آمده است: قرار بود مطهری در دانشگاه شیراز سخنرانی کند که با حمله گروه فشار، مجروح شد و به تهران بازگشت. 
 
در این نامه که خبرگزاری دانشجو(ssn) منتشر کرده است آمده بود:
 
ریاست محترم دانشگاه شیراز 
 
برادر گرامی جناب دکتر ارشاد 
 
سلام علیکم 
 
احتراما همان گونه که مستحضر می باشید امروز مورخه 18 اسفند 1393 آقای دکتر علی مطهری به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز با موضوع «اسلام و آزادی» به سخنرانی می پردازند. 
 
در این میان ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد: 
 
1- موضوع اعلام شده از سوی فرهنگ و سیاست 'اسلام و آزادی' می باشد و برابر آئین نامه تشکل های اسلامی دانشگاهیان مصوب چهارصد و چهل و هشتمین جلسه مورخه 9 شهریور ماه 1378 شورای عالی انقلاب فرهنگی، سخنران مذکور می بایست صرفا در موضوع اعلام شده به ایراد سخنرانی بپردازد. 
 
گفتنی است چناچه بیانات ایشان خارج از موضوع اعلام شده باشد، خلاف قانون بوده و مورد اعتراض عموم دانشجویان واقع می شود.
 
2- وقتی مجوز برگزاری برنامه ای که هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه شیراز به انجمن فرهنگ و سیاست داده است، سخنران برنامه صرفا آقای علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بوده، سخنرانی افراد و اشخاص گوناگون به عناوین مختلف و تحت عناوینی چون عضو هیات علمی دانشگاه و... خلاف قانون می باشد و مورد اعتراض دانشجویان واقع می گردد. 
 
این اقدام خلاف قانون در برنامه سخنرانی آقای دکتر زیباکلام رخ داد که یکی از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه طی زمانی حدود 15 دقیقه به سخنرانی پرداخت. 
 
3- آقای دکتر علی مطهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می باشند و خالی از لطف نیست که یکی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه با حضور در محل اجرای برنامه به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به ایشان خیر مقدم گوید، ولیکن حضور آقای دکتر صفوی، قائم مقام دانشگاه در جهت افزایش التهابات بوده و فضای متشنجی را بر سالن حاکم می نماید. 
 
بدیهی است که حضور ایشان در برنامه مورد اعتراض عموم دانشجویان واقع می گردد. 
 
4- برابر اعلام سخنگوی قوه قضائیه در تاریخ 28 بهمن سال جاری برخی از افراد ممنوع التصویر می باشند. پخش کلیپ و یا تصویر افراد ممنوع التصویر خلاق قانون بوده و تبعات آن به عهده برگزار کننده برنامه و مجوز دهنده برنامه خواهد بود. 
 
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز 
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز 
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز 
 
مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز 
 
ستاد یادواره شهدای گمنام دانشگاه شیراز 
 
جالب این که قبل از حمله به مطهری، خبرگزاری دانشجو که وابسته به یک نهاد است در خبری نوشته بود: 
 
به گزارش عصرایران، با توجه به برنامه های علی مطهری در مشهد و اصفهان که حاشیه ساز بوده است، می توان حاشیه هایی را برای این برنامه نیز متصور شد.
 
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : سیاست, مطهری , شب نامه ,شیراز ,اتاق خبر, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت: 22:49

100 نمونه گلسنگ در تخت جمشید شناسایی شده که هرکدام در محو کردن نقوش و کتیبه های این بنای عظیم جهانی نقش تاثیرگذاری دارند. کارشناسان اعتقاد دارند که این گلسنگها اگر کنترل نشوند و از بین نروند ظرف 60 سال می توانند نقوش و کتیبه ها را محو کنند.

 
به گزارش فرارو، تخت جمشید را عظیم ترین بنای سنگی جهان می دانند. بنایی که در فهرست میراث جهانی ثبت شده و یکی از نشانه های عظمت تمدن و معماری این مرز و بوم محسوب می شود. آنچه این روزها تخت جمشید را تهدید می کند گلسنگهایی است که کارشناسان اعتقاد دارند شرایط برای رشد و گسترش آنها در کتیبه ها و نقوش وجود دارد و اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر اثری از این نقوش بر جای نخواهند گذاشت.
 
کارشناسان تاکید دارند که این گلسنگها سالانه 20 میلیارد تومان به تخت جمشید آسیب وارد می‌کنند و طی 60 سال آینده همه نقوش و کتیبه ها را از بین می برند. عمق گلسنگها در تخت جمشید یک الی دو سانتی متر است و ریزگردها، کشاورزی شرق و غرب اطراف مجموعه تخت جمشید و استفاده از سموم کشاورزی از جمله عوامل موثر رویش آنها هستند.
 
گفته می‌شود گلسنگ پدیده ای است که تمام سایتهای تاریخی جهان با آن روبه رو هستند و هنوز راهکار قطعی برای حل معضل آنها به دست نیامده است. عکس های حسین خسروی عکاس تسنیم از حمله گلسنگ ها به تخت جمشید را در زیر می بینید.
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
(تصاویر) حمله گلسنگ‌ها به تخت‌جمشید
 
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : جدی, فوری , کوروش کبیر, آثار باستانی,تخت جمشیثد,گلسنگ,20 اسفند 93,خبرهای نوروزی 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت: 16:00

پیشخوان روزنامه‌های دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

آرمان امروز ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

آفتاب یزد ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

ابرار ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

ابرار اقتصادی ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

ابتکار ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

اعتماد ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

افکار ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

اقتصاد پویا ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

اطلاعات ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

ایران ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

باني فيلم ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

تجارت ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

تعادل ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

تفاهم ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

جام جم ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

جهان اقتصاد ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

جوان ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

جمهوري اسلامي ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

حمایت ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

خراسان ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

دنیای اقتصاد ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

رسالت ، دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : روزنامه,داغ ترین تیترهای سه شنبه 19 اسفند 93,عناوین سیاسی جراید 20 اسفند 93,سوژ های روز خبری,روزنامه های خارجی, وطن امروز ؛؛, آرمان ؛؛, جوان ؛؛, اطلاعات ؛؛, آفرینش ؛؛, رسالت ؛؛, خراسان ؛؛, تفاهم ؛؛, کیهان ؛؛, آفتاب یزد ؛؛, بانی فیلم ؛؛, نسل فردا ؛؛, مردم سالاری ؛؛, راه مردم ؛؛, سیاست روز ؛؛, فرهیختگان ؛؛, شرق ؛؛, شهرآرا ؛؛, قدس ؛؛, افکار ؛؛, کار و کارگر ؛؛, دنیای اقتصاد ؛؛, جهان اقتصاد ؛؛, مناقصه مزایده ؛؛, ایران ورزشی ؛؛, گل ؛؛, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت: 14:03

چندی پیش، مسئولان اداره حقوقی ثبت احوال تهران که خود را برابر سناریوی عجیبی می‌دیدند در یکی از دادسراهای پایتخت به طرح شکایتی عجیب پرداختند که در آن اقدام دختری جوان در ازدواج و طلاق‌های پی درپی مرموز خوانده می‌شد.

وقتی بازپرس پرونده شنید که دختر 20 ساله در کمتر از دو سال، 10 بار شناسنامه‌اش را عوض کرده و هربار دستوری قضایی برای پاک کردن اسامی شوهرانش داشته است، خود را در برابر کلاهبرداری‌های ماهرانه این عروس خانم دید.

بررسی‌های قضایی نشان داد که دختر شیاد با شناسایی پسران پولدار آنان را فریب داده و پس از عقد با مهریه‌های طلایی می‌توانست به اجرای نقشه کلاهبرداری میلیونی‌اش دست بزند و عجیب اینکه هیچ کدام از دامادها اطلاعی از ازدواج‌های قبلی این عروس فریبکار نداشته‌اند و شناسنامه‌های پاک وی باعث می‌شد جوانان پولدار براحتی در دام کشیده شوند.

وقتی سابقه 10 بار ازدواج و 10 بار طلاق این عروس‌خانم روی میز بازپرس قرار گرفت دستور احضار دختر جوان صادر شد و وی در حالی که چهره ای خونسرد داشت در دادسرا حاضر شد.

داستان نخستین ازدواج
نخستین بار در یک میهمانی بزرگ با جلب نظر پسر جوان و ثروتمندی جرقه نقشه ماهرانه به‌ذهنش نشست. ساعاتی پس‌از آشنایی به نقشه‌اش فکر می‌کرد و بالاخره تصمیمش را گرفت.

صبح روز بعد به شماره‌ای که پسر جوان در میهمانی به او داده بود زنگ زد و قرار ملاقات گذاشت. دختر جوان بخوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد.

دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا نپذیرفت اما چند روز بی‌محلی دختر جوان کافی بود تا مقدمات خواستگاری و بلافاصله پس از آن مراسم عقد رسمی با تعیین مهریه‌ای سنگین برگزار شود.

روزهای بعد از عقد چهره واقعی عروس مرموز نمایان شد و با بهانه‌گیری‌های گاه و بیگاه، همه دیدارها با همسرش را با دعوا تمام می‌کرد و از این ازدواج ابراز پشیمانی داشت. در همان روزها بود که احضاریه دادگاه خانواده داماد فریب خورده را غافلگیر کرد و مشخص شد دختر نوعروس مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است. پلان‌های این سناریو به اندازه‌ای پشت سر هم و سریع پیش رفت که داماد فرصتی برای تصمیم‌گیری پیدا نکرد. دختر جوان به ایستگاه پایانی نقشه‌اش رسیده بود. در مدت کم آشنایی‌اش با خانواده داماد آنها را بخوبی شناخته بود و می‌دانست پرداخت 100 یا 110 سکه طلا برای آنها سخت نیست.

داماد روزهای سختی داشت، وقتی پیشنهاد این میزان از مهریه را شنید حاضر به طلاق توافقی شد و تنها عایدی این ازدواج کوتاه مدت پول میلیونی‌ای بود که به جیب عروس‌خانم رفته بود. حالا در پلان دوم دختر جوان با آگاهی از اینکه چون بعد‌از عقد به خانه بخت نرفته طلاقش توافقی بوده و همچنان دوشیزه است با حکم دادگاه نام داماد فریب خورده را از شناسنامه‌اش پاک کرد و ثبت احوال تهران شناسنامه جدیدی برای او صادر کرد.

شکارهای سریالی
این پول بادآورده حسابی زیر زبان دختر جوان مزه کرده بود و همین باعث شد او بار دیگر به فکر شکار تازه‌ای بیفتد. این ماجرا در کمتر از دو سال 9 بار دیگر تکرار شد و همه دامادها که از آشنایی با دختری با کلاس و ازدواج با وی خوشحال و راضی به نظر می‌رسیدند یکی پس از دیگری به دادگاه خانواده رفتند و با پرداخت سکه‌های طلا وی را طلاق می‌دادند غافل از اینکه در یک نقشه تکراری گرفتار شده‌اند.

احضار 10 داماد فریب خورده
دختر شیاد در بازجویی‌ها انگار از اینکه هیچ اتهامی ندارد اطمینان داشت و به بازپرس پرونده‌اش گفت: «من بی‌گناه هستم، ازدواج‌هایم قانونی و بدون ایراد بود، همه شوهرانم به دلخواه خودشان با من عقد کردند و بعد به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم طلاقم دادند. طبق قانون باید در شرایطی که هنوز به خانه بخت نرفته و دوشیزه هستم نصف مهریه‌ام را بپردازند، من توافق می‌کردم و 100 تا 110 سکه طلا می‌گرفتم بعد با حکم قانونی دادگاه شناسنامه‌ام عوض شده و اسم شوهرانم پاک می‌شد.»

وی افزود: «هیچ کجای کارم بی‌قانونی نبوده و نمی‌دانم چرا باید پاسخگو باشم.»با این ادعاها، بازپرس دستور شناسایی و احضار 10 داماد فریب خورده را صادر کرد و آنان همگی تحت تحقیق گرفته شدند و پرده از سرنوشت‌های مشابه خود برداشتند. همه این مردان ادعا کردند که پیش و بعد از عقد این دختر جوان کاملاً با هم متفاوت بودند چرا که تصور می‌کردند با یک دختر بسیار مؤدب، با فرهنگ و مهربان ازدواج می‌کنند اما از فردای روز عقد خود را در برابر دختری یاغی و گستاخ دیده‌اند و حاضر بودند هر چه زودتر وی را طلاق بدهند.

وقتی همه مردان فریب خورده تأکید کردند که هیچ اطلاعی از ازدواج‌های قبلی دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سرسفره عقد ننشسته است، بازپرس پرونده این عروس فریبکار را با اتهام کلاهبرداری و فریب در ازدواج گناهکار شناخت.

بنابر این گزارش، پس از صدور کیفرخواست برای این پرونده بزودی قاضی دادگاه جزایی عمومی تهران عروس فریبکار را تحت محاکمه قرار خواهد داد.

منبع: روزنامه ایران

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : عروس,پست عروسی,خبر عروسی,داغ ترازسرگرمی ,فان نیوز,20 اسفند 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت: 20:12

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : روزنامه, همشهری ,جوان , تیترهای مهم روزنامه های 17 اسفند 93,تیترهای مهم روزنامه های 18 اسفند 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 224 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 14:05

برادرا چه استقبالی از کشف حجاب کردن :))) یکی ندونه فک میکنه یه عمر چادر راه نفسشونو گرفته

 

فرزندم، هرگز از پارتنرت سؤال ‌هایی که دوست نداری جواب ‌شان را بدانی را نپرس.

 

 

حاضرم با توپ پلاستیکی بازی کنم تا بهم بگن بچه... ولی حاضر نیستم با قلب یه دختر بازی کنم تا به من بگن مرد...

 

 

باشگاه یه پسره رو بازوش تتو کرده بود "سلطان غم عمو تتل" اوباما چشش به این موجودات بیوفته تحریما رو صدبرابر میکنه هیچ دستور حمله اتمی هم میده

 

مادرم سریال ترکیه ای بعد رو با سریال ترکیه ای قبل روشن میکنه

 

 

فرا رسیدن ایام سوگواری خانه تکانی بر عموم فارسی زبانان جهان تسلیت باد

 

تو مدرسه های دخترونه قم چادر اجباریه ، یعنی با عقل خودشون حجاب کامل رو انتخاب کردن!

 

تنهايي هاتو خودم پر ميكنم اي عشق

 

ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره !

 

١جايى ميخوندم همه پيغمبرها يه صداهاى عجيب غريبى ميشنيدندوحس ميكردن ازعالم غيب باهاشون داره صحبت ميشه حالا مگه الان همچين افرادى وجود ندارند؟

 

 

پرواز قشم ایر از آبادان به تهران، ۳ ساعت تاخیر داره، مدیر مستقر تو فرودگاه می‌گه اینجا ایرانه، سر وقت می‌خواهید برید، با وسیله شخصی برید!

 

میشه هم مذهبی بود و هم به آزادی بیان اعتقاد داشت

 

وقتی عصبی و داغونم...دوست دارم با لگد برم تو صورت اونایی که دید قشنگی نسبت به زندگی دارن!!!

 

دل پیش کسی باشد و وصلش نتوانی لعنت به من و زندگی و عشق و جوانی سید تقی سیدی

 

ینروزها عده ای خشک مغز ، با همان ادبیات و رفتارهای خشن که معرف حضور همه ما ایرانی ها ست ، گیر دادن به موسیقی و کنسرتها.

 

قدیما میگفتن اولین برف زمستونی ک میباره کناره هرکی باشی بش میرسی !هیچی دیگه اینقدر برف ندیدیم واسه خوشبختی منو بخاریمون دعا کنین!

 

كاش ميتونستم همون جور كه اذيّت اَم كردى، اذيتت ميكردم، ولى ميدونم اگه فرصتش هم پيش ميومد، اين كارو نميكردم!

عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد ، نه آغاز سالی که از آن بی خبر است . " آخر سالتان قشنگ "

در جامعه ای که خرد حاکم نیست"خردمندی" دقیقا معادل دردمندی است..."

 

بهترین روزها 24 ساعت دارند و بدترین روزها هم همینطور مشکل این جاست که ساعات خوش سریع می دوند و ساعات بد کش می آورند

 

دیدی حرفتو میزنی ، سبک میشی ، حتی اگر حرفت خیلی خیلی تلخ باشه گفتنش ..

 

یه روز هم دوس دارم همونطور که دارم تو خیابون راه میرم یه ماشین به یه دخدره بزنه بعدم من برم طرفش کمکش کنم بعد اون عاشقم بشه

 

مردها برای عشق آفریده نشده اند.بد شانسی زنهاست که نوع دیگری وجود ندارد. آلن دلون

 

 

احمدی نژاد: در فارسی کسی که حرف بیجا بزند خارج از قد و قواره اش می گوییم یک کلام از مادر عروس روحانی: پیرزن هم به حرف های نتانیاهو می خنده

 

حضرت مولانا__ آزمودم دل خود را به هزاران شیوه هیچ چیزش به جز از وصل تو خشنود نکرد . . .

 

 

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : پست های هفته چهارم اسفند ماه 93, پست های هفته سوم اسفند ماه , پست های فیس بوکی اسفند ماه 93فیس بوک ,93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1393 ساعت: 21:39

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : عکس ,خرس قطبی, قشنگترین تصاویر, عکس های سال 93,سوژ های روز,پارک ملی, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت: 23:53

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تشریح جزئیات پرونده درگیری در یکی از خیابان های شمالی پایتخت که از سوی برخی رسانه ها "ضرب و شتم آمر به معروف" عنوان شده بود، از این دست از رسانه ها خواست از انتشار اخبار جعلی خودداری کنند.
 
به گزارش ایسنا، نیمه‌های دی ماه امسال بود که یکی از سایت‌های خبری با تیتری درشت خبر حمله و ضرب و شتم یک آمر به معروف را در تلکس خبری خود منتشر کرد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پلیس تهران بزرگ وارد عمل شده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و در این تحقیقات که از سوی ماموران پلیس تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفته بود، مشخص شد که ماجرا آنگونه هم که منتشر شده بود، نیست.
 
در خبر مذکور این رسانه‌ها و سایت‌ها آمده بود که "در نیمه های دی ماه امسال یک آمر به معروف که در یکی از خیابان‌های محدوده شمال تهران در حال تردد بوده، متوجه درگیری و ایجاد مزاحمت از سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری برای یک زن جوان شده و بر همین اساس سعی می‌کند ضمن نجات زن جوان، او را از مهلکه دور کند که از سوی فرد مزاحم، مورد ضرب و جرح قرار گرفته و مجروح می شود."
 
در همین راستا، پرونده ای تشکیل و متعاقبا با توجه به حساسیت موضوع به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد و ماموران این یگان برای بررسی بیشتر وارد عمل می شوند.
 
در تحقیقات انجام شده از شاهدان عینی ماجرا مشخص شد که حدود ساعت سه عصر 14 دی ماه سه سرنشین یک دستگاه خودرو سفید رنگ با تک سرنشین یک خودروی سواری دیگر درگیری لفظی پیدا کرده و ناگهان راننده تک سرنشین خودرو با سلاح سرد به یکی از سه سرنشین خودروی سفید رنگ حمله کرده و وی را به شدت مجروح کرده است.
 
با گسترش تحقیقات، یکی از سرنشینان خودروی سفید رنگ شناسایی شده و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دعوت شد که در بازجویی های انجام شده بیان داشت که همراه یکی از دوستانش در حال عبور از محله مذکور بوده است که صدای جیغ یک زن را شنیده و پس از رسیدن به محل درگیری فرد مضروب را می بیند که در حال کمک به یک زن جوان است که برای او مزاحمت ایجاد شده بود اما ناگهان از سوی راننده مزاحم مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده است.
 
تا اینجا از ظاهر امر چنین بر می آید که ماجرا امر به معروف و کمک به زنی است که مورد مزاحمت قرار گرفته است اما در تحقیقات بعدی از سوی پلیس مشخص شد که اظهارات شاهدان ماجرا با گفته های فرد مضروب تناقض دارد که این امر ظن پلیس را بیشتر کرده و تحقیقات به صورت دقیق تر ادامه یافت.
 
تا اینکه مشخص شد فرد مضروب یا همان آمر قلابی با زنی که برای او مزاحمت ایجاد شده بود، از قبل آشنایی داشته اند و این مساله باعث شد پلیس پس از شناسایی طرفین درگیری آنها را برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی منتقل کند.
 
اصل ماجرا چه بود؟
در تحقیقات و بازجویی های بعدی مشخص شد که خانم (ن - ت) با فرد مضروب (ا- خ) پنج سال قبل آشنایی داشته اند اما به خاطر اختلاف هایی که بین آنها پیش آمده این ارتباط قطع شده و پس از آن خانم مذکور با دوست آمر قلابی به نام (ع - خ) آشنا می شود و ارتباط می گیرد. این امر برای فرد مضروب گران تمام شده و در مدت زمانی که این 2 نفر با هم در ارتباط بوده است عکس هایی از آنها تهیه می کند و به این ترتیب با تهدید اینکه عکس ها را به خانواده زن جوان نشان می دهد اقدام به چند مرحله اخاذی از وی می کند و هر بار خانم (ن - ت) مبلغی را به عنوان حق السکوت به وی پرداخت می کند.
 
در تحقیقاتی که متعاقب این ماجرا انجام شد معلوم شد که ضارب و مضروب نیز از پیش با هم آشنایی داشته اند و درگیری میان آنها در خصوص امر به معروف نبوده است.
 
در همین زمینه، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، ضمن اعلام این موضوع که تحقیقات پلیس در خصوص کشف علت اصلی درگیری همچنان ادامه دارد اعلام کرد:؛ شایسته است سایت های خبری و خبرگزاری ها به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و نظم در جامعه، اخباری از این دست را که در هاله ای از ابهام است و به نتیجه قطعی نرسیده، پیش از انتشار از پلیس استعلام کنند و پس از تایید صحت خبر، اقدام به انتشار آن کنند و از انتشار اخبار ناصحیح که به اعتبار خبرگزاری و سایت خبری خدشه وارد می کند، خودداری کنند.

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : دروغ , ضرب و شتم , حوادث فیس بوک خبری ,استاتوس های داغ خبری,استاتوس های داغ بهمن,تویت خبری 10 بهمن 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 16:29

گروهی از دختران دم بخت در سال چندین بار در گردهمایی "کالادژی"ها که در پارک موسوم به "بازار عروس" بلغارستان برای یافتن همسر برگزار می‌شود حضور می‌یابند تا از میان پسرانی که آنها هم به دنبال همسر هستند زوج مناسب خود را پیدا کنند.
 
 "بازار عروس" در "استارا زاگورای" بلغارستان پارکی است که دختران دم بخت چهار مرتبه در سال که معمولا در مناسبت های مذهبی بهار و تابستان است در گردهمایی "کالادژی"ها حضور پیدا می‌کنند تا همسر آینده خود را انتخاب کنند. این دختران که معمولا از خانواده های ضعیف هستند همراه با والدین یا دوستان خود در این پارک به دنبال زوج مناسب برای خود می گردند. دختر و پسرانی که در این پارک همدیگر را پیدا می‌کنند همینجا نیز جشن ازدواج خود را برگزار می‌کنند.
 
پسرانی که به گردهمایی"کالادژی" می‌آیند معمولا به کسانی که همسر آینده‌شان را به آنها معرفی می‌کنند رقمی نزدیک به 7 هزار دلار پرداخت می‌کنند که این مبلغ بسته به سن و مطلقه بودن یا نبودن دختر تغییر می‌کند. 
 
 
مردم این منطقه از شهروندان رومانی الاصل و مسیحیان ارتودوکسی هستند که روابط دختر و پسر پیش از ازدواج را محدود می‌کنند. "کلادژی"ها از قدیم مسگر بوده اند. آنها اجازه نمی دهند دخترانشان بعد از 15 سالگی به مدرسه بروند و آنها را خیلی زود به خانه بخت می‌فرستند.
 
"یوردانوف دینکو" 23 ساله یکی از کسانی است که در یک روز سرد و ابری در بلغارستان به گردهمایی "کالای دژی"ها می‌رود. اگر همه چیز خوب پیش برود، او با پدر دختر بر سر مخارج صحبت خواهد کرد.
 
"دینکو" با تلفن با "واسلینا پتروفا" صحبت کرده است. او می‌گوید: «ما با تلفن آشنا شدیم و او می‌داند که من به او علاقه دارم. ما دنبال یک رابطه جدی هستیم.»
 
میتکو کوستادینوف هم 33 سال دارد. او پس از ازدواج ناموفق خود به دنبال همسر می‌گردد اما از این گردهمایی سالانه چندان راضی نیست. او می‌گوید: «من این سنت را دوس ندارم. چرا باید برای همسرم هزینه‌ای بپردازم؟ این احمقانه است. او که حیوان نیست.» با این حال او حاضر است 1400 دلار هزینه کند. عکاس شبکه خبری فرانسه از این گردهمایی عکاسی کرده است که در زیر می‌بینید.
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
 
(تصاویر) «بازار عروس» در بلغارستان
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : ازدواج, فاحشه, صیغه, بخت,جهیزیه,عروس,ماشین عروس,خرید شب عروسی,گالری عکس داماد و عروس, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 14:15

کنسرت علیرضا قربانی برای دومین‌بار در طول یک هفته لغو شد.
 
مدیر ارکستر این هنرمند با اعلام این مطلب ایسنا‌، گفت: قرار بود علیرضا قربانی امروز (11 اسفندماه) در دانشگاه شهید بهشتی کنسرت داشته باشد‌، که این کنسرت بدون اعلام دلایلی از سوی خود دانشگاه لغو شد.
 
او اضافه کرد: پس از لغو کنسرت مشهد‌ و حواشی که برای آن به‌وجود آمد، قرار بود کنسرتی دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود‌ و با وجود این‌که برای این کنسرت بلیت‌فروشی شده بود، لغو شد.
 
در جریان برگزار نشدن کنسرت قربانی در مشهد اعلام شد که مجوز برگزاری این کنسرت یک‌ماه پیش از سوی فرمانداری، ‌نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد استان اخذ شد. با این وجود، دادستانی چناران ممانعت خود را از برگزاری این کنسرت اعلام کرد.

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : عکس,کنسرت ,علیرضاقربانی,سانسور, روحانی,خبر,15اسفند93,سوژ های داغ و مهم خبری, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 14:01

قطع دست چهار جوان عراقی به جرم دزدی باحضور افسران داعش و پزشکان متخصص و ..!

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : داعش, فیلم تخریب موزه موصل, افسران داعش و پزشکان متخصص , فیلم های داعش, عکس های داعش, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 20:01

«دکتر قاسم اکسیری‌فرد»، در آستانه ٤٠سالگی هنوز مانند جوانان به‌غایت درس‌خوان دیده می‌شود. او با نظم قدم برمی‌دارد. کوله‌پشتی‌اش انگار عضوی از بدنش شده و با موهای سه‌سانتی به‌هم‌ریخته، ته ریش جو‌گندمی‌شده و عینک قاب‌ضخیمش، یک «شریفی» تمام‌عیار است. از آن دست از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف که با رتبه اول المپیاد فیزیک در سال١٣٧٤ وارد این دانشگاه صنعتی شده و «شریف» تبدیل به یکی از سکوهای پرتاب او به سطح اول کرسی‌های علمی جهان شده است.
 
به گزارش شرق، قاسم اکسیری‌فرد پس از پایان تحصیلاتش در شریف و دانشگاه علوم پایه زنجان، برای تحصیل در مقطع دکترا به یکی از معتبر‌ترین دانشگاه‌های اروپا در زمینه ریاضی، فیزیک و علوم اعصاب یعنی به موسسه بین‌المللی مطالعات پیشرفته«SISSA» رفت و با نمره عالی در مقطع دکترا از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. «استادم اصلا تمایل نداشت از ایتالیا بروم. خیلی به من اصرار کرد. در سیسا «SISSA» می‌توانستم خیلی پیشرفت کنم اما خب فکر کردم در ایران مفید‌تر خواهم بود و برگشتم.»اخراج استاد دانشگاه به خاطر صدای زنانه!

قاسم اکسیری‌فرد در بهمن‌ماه١٣٩٢، همزمان با فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم، جذب دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر شد. در ترم‌های ابتدایی فیزیک پایه را تدریس کرد اما همزمان با تدریسش، پرونده او در هیات تایید‌صلاحیت عمومی دانشگاه خواجه‌نصیر بررسی می‌شد.  
 
اما در اردیبهشت ‌سال١٣٩٣، اکسیری‌فرد و شاگردانش با شوک عجیبی مواجه شدند. «در جلسه بررسی صلاحیت عمومی اساتید دانشگاه خواجه‌نصیر، پس از سوال‌های فراوان، به‌عنوان آخرین سوال از من پرسیدند اگر در کلاس درس دانشجویان استاد را به سخره بگیرند چه می‌شود؟ گفتم من از آنها تشکر می‌کنم و رد می‌شوم.»
 
اکسیری‌فرد وقتی مشغول حرف‌زدن می‌شود، دست‌هایش در فضا می‌چرخد و چشم‌هایش به‌طور هماهنگ حرکت دست‌هایش را دنبال می‌کنند: «وقتی این سوال را پرسیدند، از ‌نظر فکری کمی به‌هم ریختم تا زمانی که اعلام کردند صلاحیت فردی و عمومی شما در کمیته بررسی صلاحیت عمومی اساتید رد شده است. ماه‌ها رفت‌و‌آمد کردم و به‌هیچ‌وجه علت را به من نگفتند و تا ماه‌ها طفره می‌رفتند. تا روزی که در نمازخانه دانشگاه بلند‌گو را از امام‌جماعت مسجد گرفتم و اوضاع را برای دانشجویان مطرح کردم، پس از آن امام‌جماعت و نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها پیگیر کار من شدند و از جانب امام‌جماعت دانشگاه شنیدم، کمیته صلاحیت عمومی دانشگاه خواجه‌نصیر صلاحیت فردی من را رد کرده‌اند، چرا؟ چون من صدایم نازک است و به‌اصطلاح آنان صدای زنانه‌ای دارم و احتمال داده‌اند در کلاس درس مورد تمسخر دانشجویان قرار بگیرم.»
 
اکسیری‌فرد، دست‌هایی که در هوا می‌چرخید را روی میز تکیه داد، حرکت چشم‌هایش آرام‌تر شد و جرعه‌ای آب خورد.  
 
اکسیری‌فرد متولد اصفهان اما بزرگ‌شده جهرم است. صدای نازکی دارد، اما پس از دو‌تا‌سه‌دقیقه همکلام‌شدن با او تن‌صدایش مانند دقایق اول تعجب‌برانگیز نیست. رزومه اکسیری‌فرد نشان می‌دهد، او در فیزیک یک‌نخبه یا یک‌نابغه است. او دکترایش را در رشته ذرات بنیادین گرفته و حالا همزمان با تدریس نافرجام در دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی پژوهشگر مقیم پژوهشگاه دانش‌های بنیادین است.

او قصد دارد به دانشگاه برگردد و می‌خواهد تمام‌قد نسبت به عدم تمدید حکم تدریس اعتراض کند و حقش را بگیرد. اکسیری‌فرد کار تدریس خود را در بهمن‌ماه سال گذشته در دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی آغاز کرده و در بهمن‌ماه امسال دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی قرارداد تدریس او را تمدید نکرده است.

«در اولین دیداری که با رییس دانشگاه خواجه‌نصیر داشتم، ایشان سفارش کردند که آیین‌نامه‌های مربوط به حقوق اساتید را مطالعه کنم. چندروز وقت گذاشتم و آیین‌نامه‌ها را خواندم. چندین تضاد در آنجا دیدم، به مسوولان دانشگاه این مساله را گفتم و آنها پیشنهاد دادند اگر تضاد دیدی شکایت کن. شکایت کردم و بعد گفتند مسوولان این دانشگاه از شکایت شما ناراضی‌اند و بهتر است برای پیگیری بهتر روند استخدامی خود شکایت را پس بگیری و پس گرفتم.»
 
اکسیری‌فرد پس از جذب در دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی در تابستان سال‌جاری به کمیته بررسی صلاحیت عمومی اساتید رفت تا صلاحیت‌های او بررسی شود.

«اعضای این کمیته علاوه‌بر مسوولان دانشگاه، شامل دو‌نفر از اعضای هیات‌علمی دانشگاه هم می‌شود و تک‌تک اعضای این کمیته به‌تنهایی حق وتوی قرارداد یک فرد را دارند، مثلا اعضای هیات‌علمی حاضر در کمیته می‌توانند بگویند فلان فرد صلاحیت عمومی برای انتقال مفاهیم به دانشجویان را ندارد و وقتی این را بگویند قرارداد فرد وتو می‌شود.

در این جلسه سوالاتی از من پرسیده شد که یکی از آنان درباره خداشناسی بود. سوال دیگر درباره این بود که دانشجویان درباره اعضای هیات‌علمی چه نگرشی دارند؟ که گفتم از دانشجویان بپرسید و البته گفتم معمولا دانشجویان اساتید را جدی نمی‌گیرند. در سوالی دیگر پرسیدند سطح علمی دانشجویان را چگونه ارزیابی می‌کنم که پاسخ دادم در کلاس‌هایی که دارم معمولا تا پنج‌درصد دانشجویان فوق‌العاده خوب‌اند اما بخش زیادی از دانشجویان انگیزه‌ای برای مطالعه ندارند و من باید سعی کنم در انتهای کلاسم یا در پایان‌ترم تعداد خوب‌ها را افزایش دهم و بقیه کلاس را هم فوق‌العاده بهتر کنم.»
 
«گفتند استاد باید انسان کامل باشد»
بعد از جلسه کمیته ارزیابی صلاحیت عمومی طی نامه‌ای به اکسیری‌فرد اعلام شد، صلاحیت عمومی برای تدریس را ندارد. او اما به این راحتی با ماجرا کنار نیامد«یک‌عده می‌گفتند صلاحیت عمومی و یک‌عده می‌گفتند صلاحیت فردی. گزاره‌ای که در پیگیری‌ها داده شد، این بود که به من می‌گفتند، شما کمینه‌های لازم برای عضویت در هیات‌علمی دانشگاه را ندارید. وقتی این مساله را به من گفتند، گفتم ممنونم اما به من بگویید که این کمینه‌ها چه هست و براساس کدام مستندات بنده این کمینه‌ها را ندارم. حتی اعضای آن کمیته نیز به این سوال من نمی‌توانستند جواب بدهند.

در این مقطع بار فکری شدیدی بر من وارد شد و به مسجد دانشگاه رفتم و بلندگو را از امام جماعت مسجد گرفتم و موضوع را بیان کردم. گفتم از بنیاد ملی نخبگان گرند پژوهشی دکتر آشتیانی را دریافت کرده‌ام که معادل ٢٠میلیون‌تومان است، گفتم معادل این گرند را به هر فردی می‌دهم که بتواند مستندی برای من بیاورد که چرا من ردصلاحیت شدم.»
 
اکسیری‌فرد در ترم اول، کلاس پایه فیزیک یک و سیالات و موج و در ترم دوم سیالات و ذرات را تدریس می‌کرد. او به کمک حاج آقا سیاح امام جماعت مسجد توانست دلیل ردصلاحیت‌اش را متوجه شود« گفتند براساس بند١٦ کارگروه تعیین صلاحیت‌های عمومی، به علت تن صدایتان که زنانه بوده است، شما صلاحیت توانایی انتقال مفاهیم علم و دانش را به دانشجویان ندارید و نامه را به هیات جذب انتقال دادند.»  
 
اکسیری‌فرد تن صدایش آرام‌تر می‌شود«به من گفتند استاد باید انسان کامل باشد. بگذریم از اینکه آیا این ادبیات اسلامی است، اخلاقی است؟ آکادمیک است، آیا من نقصی دارم که انسان کامل نباشم؟»
 
تایید صلاحیت از سوی ٩استاد خارجی، ٧٧استاد ایرانی و ٤٣٠دانشجو
آن‌طور که اکسیری‌فرد روایت می‌کند، دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر حمایت بالایی از او داشته‌اند. دانشجویان حتی تا پای تعطیلی کلاس‌ها هم پیش رفتند اما، اکسیری‌فرد مانع آنها شد. او ٤٣٠امضا از سوی دانشجویان دانشگاه خواجه‌نصیر در حمایت از خود دارد که مستندات آن در دفتر روزنامه «شرق» موجود است.  
 
همچنین اعضای هیات‌علمی موسسه مطالعات پیشرفته ایتالیا (SISSA) در نامه‌ای به رییس دانشگاه خواجه‌نصیر طوسی از او حمایت کرده‌اند و او را دارای شرایط تدریس معرفی کردند؛ موسسه بسیار معتبری که دانشجویان فیزیک آن را به واسطه حضور ادوارد ویتن از پژوهشگران پیشرو جهان در نظریه ریسمان (پایه‌گذار نظریه-م) و نظریه میدان‌های کوانتومی در این موسسه می‌شناسند.

از‌سوی دیگر ٧٧استاد فیزیک ایرانی نیز صلاحیت تدریس او را تایید کرده‌اند که عمدتا استادان دانشگاه‌های آکسفورد، هاروارد، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان و پژوهشگاه دانش‌های بنیادی هستند.  
 
روایت اکسیری‌فرد اما ادامه دارد: «شرمنده دانشجویان هستم، چون دانشجویانی که به آنها درس دادم، هیچ وقت مرا سخره نکردند، شاید مشکل من با گفتار‌درمانی حل ‌شود، در این سال‌ها برای درمان تلاش کردم، یک‌بار با آقای دکتر ایزدی صحبت کردم اما حاضر نشدند من را عمل کنند، ایشان گفتند صدای شما صدای سالمی است و تارهای صوتی شما سالم است و گفت من چرا باید عمل کنم؟ از طرف دیگر، شما تصور کنید یک‌استاد کچل باشد، یا خیلی چاق باشد. شاید یک استاد چشم‌هایش انحراف شدید داشته باشد، باید از تدریس محروم شود؟»

 
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : داغ اسفند, خبرهای 13 اسفند 93, اخراج , استاد , دانشگاه , صدای زنانه, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 257 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 14:22

احمدی نژاد در اولین سفر خارجی خود پس از ریاست جمهوری روز پنجشنبه تهران را به قصد استانبول ترک کرد تا در مراسم نکوداشت مرحوم نجم الدین اربکان از شخصیت های برجسته و ذی نفوذ ترکیه شرکت کند؛ مراسمی که با حواشی همراه بود.

 
به گزارش فرارو، سفر محمود احمدی نژاد به ترکیه بنا به دعوت رسمی فرزند مرحوم اربکان و رئیس بنیاد اربکان انجام گرفت و در جریان آن احمدی نژاد، در مراسم یادبودی که به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت اولین نخست وزیر اسلام گرای ترکیه برگزار می شود سخنرانی کرد؛ سخنرانی‌ای که بی حاشیه نبود و با زد و خورد همراه شد.
 
به گزارش منابع خبری، در حاشیه سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در مراسم نکوداشت نجم‌الدین اربکان یک نفر سعی کرد سخنرانی او را به هم بریزد. درگیری پس از آن رخ داد که این فرد سعی کرد پرچم ارتش آزاد سوريه را به دست بگيرد. در این درگیری آسیبی به احمدی نژاد وارد نشد.
 
گفتنی است در کنار حضور در مراسم سالگرد درگذشت اولین نخست وزیر اسلام گرای ترکیه دیدار با عبدالله گل رئیس جمهور سابق این کشور و جمعی از نخبگان ترکیه شامل علما، روحانیون، دانشگاهیان، جوانان و نمایندگان اصناف، تجار و بازرگانان از برنامه های سفر احمدی نژاد به شمار می‌رفت.
 
بورسا محل برگزاری مراسم یادبود مرحوم اربکان، چهارمین شهر مهم ترکیه و مرکز استانی به همین نام است و امام خمینی (رض) در مسیر تبعید به عراق به مدت هشت ماه میهمان مردم شهر بورسا بودند که به گرمی مورد استقبال آنان قرار گرفتند.
 
در سفر سه روزه احمدی نژاد به ترکیه، ثمره هاشمی، الهام، میرتاج الدینی، حجت الاسلام بهرامی، امیدی، تمدن و شمقدری وی را همراهی می کنند. عکس های منتشر شده در منابع خارجی و سایت رسمی احمدی نژاد از متن و حواشی این سفر را در زیر می بینید.
 
استقبال فاتح اربکان از احمدی نژاد
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
حضور احمدی نژاد در نماز جمعه شهر بورسا
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
بازدید احمدی نژاد از منزل امام‌خمینی(ره) در بورسا
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
دیدار احمدی نژاد با عبدالله گل
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
دیدار با طلاب و دانشجویان
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
حضور در مراسم یادبود نجم الدین اربکان
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
(تصاویر) سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
 
استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : حرف های احمدی نژاد, عکس های سفرهای احمدی نژاد,داغ ترین سوژها, مهمترین,عکس, متن زد و خورد هنگام سخرانی احمدی نژاد, پست های خبری 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 16:59

تنها چند روز به برگزاری MWC در بارسلونا ‌مانده و‌ شاهد آن هستیم که تصاویری با جزئیات دقیق از پرچم‌دار سامسونگ یعنی Galaxy S6 در سطح نت منتشر شده است. این تصاویر که در یکی از آن‌ها نمای جلو و پشت دو نسخه از این پرچم‌دار نمایش داده شده و در دیگری، جزئیاتی دقیق از طراحی یک نسخه، به خوبی نشان می‌دهد که Galaxy S6 به چه صورتی رونمایی خواهد شد.

تصویر فوق نمای روبه‌روی دو نسخه ـ یکی اصلی و احتمالا دیگری نسخه Edge ـ این پرچم‌دار است و تصویر زیر، نمایی از قاب پشتی این دو نسخه است.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


اما از سوی دیگر، تصاویری نیز منتشر شده ‌که شمایی کلی از این هوشمند را به دست می‌دهد. تصویر زیر به نظر نمایی از لبه سمت چپ نسخه اصلی این پرچم‌دار است.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


همان گونه که در تصویر زیر دیده می‌شود، این هوشمند از صفحه نمایش 5 اینچ برخوردار است.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


در هیچ یک از این تصاویر، گوشی هوشمند در حالت روشن و مشغول به کار دیده نمی‌شود.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


در این تصویر، مهر Not For Sale در قاب پشتی دیده می‌شود. منتشر کننده این تصاویر اذعان کرده ‌که قاب پشتی این گوشی هوشمند قابل جداسازی نیست.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


تصویر زیر نیز لبه سمت راست است که در آن Slot های سیم کارت و دکمه Power دیده می‌شود و آن را نمایش می‌دهد. ‌این تصویر، شایعاتی را که در خصوص استفاده از فلز در لبه‌های گوشی منتشر شده بود، ‌تأیید می‌کند.
 

تصاویر سامسونگ Galaxy S۶ منتشر شد


اما این تصویر که از لبه زیرین گوشی گرفته شده، نشان می‌دهد، ‌طراحی در این قسمت از گوشی تا حد زیادی بر‌گرفته از طراحی iPhone 6 است.
 
همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، هنوز‌ دقیقا مشخص نشده که آیا پرچم‌دار سامسونگ ـ که بسیاری آن را رقیب اصلی هوشمند اپل می‌دانند ـ‌ با همین شکل شمایل روانه بازار خواهد شد یا خیر!

هرچند همه این تصاویر ‌با جزئیات دقیق، طراحی این گوشی را نشان می‌دهند، غیر رسمی هستند و هیچ بعید نیست، ‌نمونه‌ای مفهومی از این پرچم‌دار باشند. در نتیجه شاید بهتر آن است که تا روز رونمایی از این هوشمند در MWC منتظر بمانیم.

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ , موبایل , گالکسی,خرید گوشی, قیمت گوشی,عکس سامسونگ Galaxy S۶ , نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 12:30

استاتوس های داغ وجدید 1394...
ما را در سایت استاتوس های داغ وجدید 1394 دنبال می کنید

برچسب : ابرار ورزشى ,ایران ورزشی ,استقلال جوان ,پیروزی, خبر ورزشى ,شوت ,گل ,هدف, روزنامه های ورزشی 11 اسفند 93,تیترهای روزنامه های ورزشی 13 اسفند 93, نویسنده : تویت چی twitt بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 12:07